نیکاننیکان، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 22 روز سن داره

خاطرات نیکان از مردان نیک روزگار

عاشقتم نیکان نیک سرشت

1393/5/3 21:33
نویسنده : مامان مریم
953 بازدید
اشتراک گذاری

عاشقتم نیکان نیک سرشت ، عاشق دلبری های منحصر بفردتم!

عاشقتم حتی وقتی که عصبانیم میکنی

عاشقتم وقتی بهم میخندی

عاشقتم وقتی باهام بازی میکنی

عاشقتم وقتی برات مهمه که من هم میوه دارم تا بخورم یا نه

عاشقتم وقتی ژست میگیری تا ازت عکس بندازم

عاشقتم وقتی کمکم خونه تمیز میکنی

عاشقتم وقتی میبینم اینقدر بزرگ شدی و من بعضی وقتا یادم میره باهات مثل مردها رفتار کنم

عاشقتم وقتی ميخواي همه كاري رو خودت انجام بدي،از كولر روشن كردن گرفته تا سوييچ گرفتن و روشن كرن ماشين...

عاشقتم وقتی با هم میریم بیرون و تو ماشین اذیتم میکنی  و ميخواي رو پاي ماماني بشيني و چند بار مامان جريمه شده.

عاشقتم وقتی گرسنه ات میشه و پلو میخوای

عاشقتم وقتی برام آشپزی میکنی و چند بار بخاطر همزدن غذا دستتو سوزوندي

عاشقتم وقتی میگی در یخچال رو برات باز کنم تا توشو نگاه کنی

عاشقتم وقتی با کلمات و پانتومیم بهم میفهمونی چی میخوای

عاشقتم وقتی همش ميخواي بغل بشي و هرچي مامان ميگه خسته شدم راه بيا شما هم ميگي بگگگگگل

عاشقتم وقتی کمکم خونه رو جارو میزنی

عاشقتم وقتي ميگي بريم خونه خوشگل

عاشقتم وقتی عاشق برنامه عمو پورنگی.

عاشقتم و عاشقتم میمونممممممم

 _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_

 

 

پسندها (4)

نظرات (7)

مامان الهام
4 شهریور 93 0:23
ماشالله چه آقایی شده سبیل هم که داره قربونت هوسم شد زود مرد بشه
مریم(پرنیاوبردیا)
7 شهریور 93 15:26
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ وقتی دلم برات تنگ میشه... ()*() (-.-) (")(") چشمامو می بندم و فکر میکنم که تو.... ()@()()*() ( `.`(`.` ) (") (`(")(") همیشه پیشمی
ღمونا مامان امیرسام ღ
7 شهریور 93 16:10
سلاام خوبین؟ ماشالله اقا نیکان دیگه برای خودت مردی شدی عزیزم مریم جان خصوصی سلام ممنون لطف كردي
مامان زهره
8 شهریور 93 1:49
روزگارت بر مراد / روزهایت شاد شاد / آسمانت بی غبار سهم چشمانت بهار / قلبت از هر غصه دور / بزم عشقت پر سرور بخت و تقدیرت قشنگ / عمر شیرینت بلند / سرنوشتت تابناک جسم و روحت پاک پاک
محمدرهام ومامان سمانه
8 شهریور 93 20:11
سلام سلام به به روی ماه نیکان جونمو بعد از مدتی دیدم هزار الله اکبر عکس اخرت کلی سر ذوق آوردم وقربون صدقه ت رفتم عزیززززززززم سلام به مامان سمانه عزيزممم .قربونت برم از اين همه محبتت ب وجد اودم .محمد رهام جان رو هم ببوس
مامان زهرا
12 شهریور 93 20:39
وای چه پسر گلیبا اون سیبیلها خیلی بانمک شدی عزیزمعکسهات هم مثل همیشه قشنگه ممنون دوست خوبم كه ب يادموني
مامان مریم
5 آبان 93 14:29
سلام و صدسلام به شما مامان مریم مهربون خوشا به حال نیکان جون که همچین مامان عاشقی داره درکنار هم تا ابد عاشق باشید سلامبه روي ماهتوون.ممنون دوست خوبم ايشالله شما هم در كنار نيكان جون شاد و سلامت باشيد..