نیکاننیکان، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 14 روز سن داره

خاطرات نیکان از مردان نیک روزگار

شیرین زبونیهای 3 سالگیت

1393/6/26 16:36
نویسنده : مامان مریم
1,060 بازدید
اشتراک گذاری

دل مادرانه‌ام که نمی‌گذارد دعا کنم کاش تو دیرتر بزرگ شوی! دعا می‌کنم: کاش من زودتر شوم! کاش بجنبم! کاش لحظه لحظه‌‌ی بودنت را نفس بکشم و قاب بگیرم در خانه‌ی دلم...

 

این روزها که تو با زبان شيرينت شيرين زباني ميكني و دلبري.هوش از سر ما ميبري .گاهي متعجب ميشم كه اين جملاتو كجا ياد گرفتي؟؟؟و گاهي فكر ميكنم شايد به دليل عصر تكنولوژيه ..كودكي خودم كه  كه يادم مياد دختركي خجالتي و كم حرف بودم كه هميشه دنياي كودكيم عروسكام بودن و خودم.ولي از اين بابت خوشحالم كه پسري دارم كه مدام می‌پرسی و اسم همه چيز را یاد می‌گیری، پسركي كه با گفته هاش  لبخند رو لباي همه جاري ميكنه..من مانده‌ام با یک دنیاااااا احساس... که حتی نمیرسم بنگارمشان!

-بهم ميگي مامان اگه برام شير داغ نكني اتاقم تلخ ميشه هاااااقهر

-وقتي دعوات ميكنم زود  ازم ميپرسي پسر بديم يا دوسم داري؟؟منم با اينكه تو اوج عصبانيت باشم خندم ميگيره و ميگم دووووست دارم..محبت

چشماتو و گرفتي و رو زمين دراز كشيدي،ازت ميپرسم نيكان جون قهر كردي..با لحن قشنگت ميگي قهر نكردم من غش كردمخوشمزه

وقتي حالت بد ميشه ميگي آشغال خوردم استراق دارم..سبز

تو تختخوابت خوابی ، وارد اتاق میشم و برق رو روشن میکنم از نور زیاد لامپ چشماتو نیمه باز میکنی و با شکوه میگی خاموش کن کووووور شدمخنده

این روزها تمام رنگها رو با انگليسيش ياد گرفتي ..ديگه خودت از من ميپرسي what color is it???تشویق

 

این روزها چشم‌های بی‌نظیرت فقط پی ماشین می‌گردند، چه در کارتون‌های تلویزیون، چه در کتاب و روزنامه، یا خیابان...

 

تو اسم ماشین‌ها را می‌گویی و من دلم ضعفـــــــــــــــــــــــــ می‌رود برای پسر بودنت!

 

عکسهای محرم آبان ماه   1393 

تو این عکس کلی خندیدم .بنده خدا ی دختر مهربون داشت از عزاداریها فیلم و عکس میگرفت ..تو هم چون عاشق فیلم و عکسی رفتی جلوی دوربین دختره و هی میگفتی عکس من بندازززز ...فیلم من بگیر که من این عکسها رو از اون گرفتم.

 

 

 

 

 

پسندها (2)

نظرات (4)

غزاله
28 آبان 93 21:46
سلام.خوبین؟؟ من واسه تولد عشقم همسرم یه وب ساختم.میخوام تا تولدش 1369 تا تبریک جمع کنم براش.میشه شما هم بیاین و چندتا تبریک برامون بذارین؟؟ ممنونم حتما
ღمحمدرهام ومامان سمانهღ
2 آذر 93 11:28
قربونت برم آقای دوست داشتنی منم خیلی دوست دارم مواظب باش اتاقت تلخ نشه هیچوقت سلام به دوست مهربون و بامعرفتم ممنون از پستهايي كه دل ما رو هم بسيار گرم ميكنه.
عاطفه(دختر خاله)
12 آذر 93 19:49
........¶¶¶ ......¶*....¶¶ .....¶*........¶ .....¶*...*...¶¶............¶...¶¶ .....¶*..**..¶¶...........¶*.¶.¶¶¶ ......¶****¶¶.........¶***¶...¶¶¶ ........¶***¶..........¶***¶¶...¶¶¶ ..........¶*¶...(////...¶***¶......¶¶ ..........¶¶..((///////..¶*¶...........¶ ........¶*...................*¶ ......¶*...\\.............//...*¶ .....¶*.... @ ........ @ .... *¶ ......¶*.............Y..........*¶ .......¶*........I_I_I ........*¶ ..........¶*................*¶ ..............¶*,,,...,,,,*¶ .................\\\\\))//// ..........¶¶.¶*...........*¶ ¶¶*: ......¶......¶*...............*¶....¶ ..¶......¶*....................*¶.....¶ ¶.....¶*...........................*¶....¶ ¶.....¶*.............✿............*¶....¶ ¶¶¶¶*..............................*¶¶¶¶ .........¶*............¶..........*¶ .........¶*............¶..........*¶ ..........¶*...........¶.........*¶ ............¶*.........¶.......*¶ ..............¶*.......¶.....*¶ ......¶¶¶¶¶¶...¶..¶.:.¶...¶¶¶¶¶¶ ...¶¶¶¶¶¶¶_¶¶✿¶¶¶✿¶¶..¶¶ سلام کوچولو چقد شما نازی ماشاللههههههههه بیا ب وب کوچولوی ما هم سر بزن منتظریممممممممممم
مامان مریم
3 اسفند 93 21:28
سلام مریم جون،خوبی؟ نیکان جون خوب هست؟ ایشالا سالم و سلامت باشین سلام عزیزم ممنون که به یاد مایید.زنده باشید