نیکاننیکان، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 14 روز سن داره

خاطرات نیکان از مردان نیک روزگار

بهار با ارديبهشت قشنگه

1394/2/18 15:22
نویسنده : مامان مریم
992 بازدید
اشتراک گذاری

افسانه ای ترین ماه سال هم چند روزی میشه که به یاد و خاطره ها پیوسته و رسیدیم به ماه خوب بهار نارنج، فصل خوب تو...ماه آغازت...ماه تبسم من..

و هوا پر ميشود از ارديبهشت...ارديبهشتعاشقانه با بوي بهار نارنجش... و من بوي تو را با تمام وجود حس ميكنم..تولدت مبارررك بزرگمرد كوچك من

از خاطرات و حرفهاي قشنگ و بامزت هر چي بگم بازم كم گفتم..

* با اون لحن مليحت ازم ميپرسي ساعت چنده؟؟ بعد ميگي ONE?/يا TWO??

 

*وقتي دعوات ميكنم و بغض گلوتو ميگيره مياي و  ازم ميپرسي دوسم نداري؟؟؟منم دلم كباب ميشه و ميگمم بله عزيزم.. خيليييييي..تو هم داد ميزني و ميگي پس بوسم كنخندهبوس زوركي نديديم كه اينم ديديمبوس

 

*شبا كه از فرط خستگي خوابمون ميبره و تو هم ميخواي شيطوني كني..اجازه نميدي مياي مارو نگاه ميكني و هر ثانيه ي بار ميپرسي چشمت بازه يا بسته؟؟امان  از وقتي بسته باشه؟؟ترسو

 

*بميرم كه بيشتر شبا از ترس مياي لپتو ميچسبوني به لپمو ميگي كسي منو نبره؟

*هرشب  بايد تو و بابايي دست بندازيد گردن همو بخوابيد .اين ديگه شده عادت وقربونتون برررممحبت

 

*يه دوست خيالي داري كه بعضي وقتها باهاش حرف ميزني ،خيلي جالبه اسم دوست خياليت هم بامدين هست.

 

*وقتي بهت ميگم نيكان جان... ميگي جانم كه جانم.

 

*به محض اينكه ظهرها صداي اذان را ميشنوي ميگي مامان ظهر شده ناهار بپز.

*قربون دل مهربونت برم که میگی مامان ، زنبورا تو خونه مامان جون نیشم نمیزنن چون وقتی میان طرفم من بهشون میگم دوستت دارم،اونوقت اونا میرن...ای جان این قشنگترین جمله ای بود ک تو عمرا شنیده بودم.

*عزيز دلم امروز 18 ارديبهشته اومدم كه تبريك بگم .پست بعدب عكسهاي تولدته با تمي كه عاشقشي...يه راهنمايي كارتون مورد علاقته...هر روز ميبيني . كلي كيف ميكنيراضی

دوستت دارم و برايت سالهاي سال عمر باعزت با بركت خواستارم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

biiitaaa
4 فروردین 95 15:10
روزهاتون شاد شاد...تقديرتون قشنگ...از ته دل عيدتون مبارک خيلي خوشحال ميشم عزيزم به منم سر بزني
بیتا
12 فروردین 95 13:56
سبزه دلت را به نیت آرزوهایت، هر چه که هست گره بزن، شادی؛ زیبایی؛ لطافت و خوشی های پایدار تقدیم وجودتون سیزده بدرتون مبارک از ته دل خوشحال میشم به منم سر بزنین