نیکاننیکان، تا این لحظه: 13 سال و 1 روز سن داره

خاطرات نیکان از مردان نیک روزگار

23 ماهگی و 13 بدر

1392/1/15 12:17
نویسنده : مامان مریم
547 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

بالاخره من هم بزرگ شدم! حالادیگه 23 ماهم شده وچیز دیگه ای به تولد 2 سالگیم نمونده  دیگه برای خودم شخصیت مستقلی هستم. هر چی رو دلم بخواد می خورم و هر چی رو دلم نخواد نمی خورم. البته این قانون منه و کلا فقط کارهایی رو که دوست دارم انجام می دم! خدا به  بابا مامانم رحم کنه وقتی که بزرگ شدم.

حالا مامانم میخواد یکسری از عکسهام که تو سفری که به کرمان داشتیم و همچنین عکسهای 13 بدر امسال رو برام بگذاره.

با هم یه نگاهی می اندازیم.....

 

اووووووو علیته شلوار لیته کفش ملیته..

مامان اون عینکو بده چشمام کور شد...


میبینین من چقدر خوش اخلاقم....
عکس منتخب ماه در ارگ بم...


اگه بدونی این بالا بالاها چه کیفی داره....


بابا علی میگه اگه پسر خوبی باشم برام جایزه میخره...



یه توپ دارم قلقلیه, سرخ و سفید و آبیه...
چییییییییییییی ,نمیشنوم بلندتر صحبت کن....



تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

قالب های اختصاصی کودکانه
17 فروردین 92 12:30
قالب های کودکانه فانتزی با عکس کودک شما و تم دلخواه شما با زیباترین طرح ها و ارزان ترین قیمت ها نسبت به دیگر سایت ها از دیدن کارهای ما پشیمان نمی شوید با سفارش هر قالب یک بنر یا کارت پستال متحرک یا کد ایکون با اسم کودکتان کنار نوار ادرس به انتخاب شما به شما اشانتیون داده خواهد شد gogoli-temp.blogfa.com
مامانیه آرتین
18 فروردین 92 19:39
عزیز دلم قربونت برم که داری مرد میشی.چه عکسای خوشگلی گرفتین.خوشحالم کهبهتون خوش گذشته.میبوسمت عسل خاله


خدا نکنه خاله جان منت سرمون میگذارید و بهمون سر میزنید
مامانی فری
19 فروردین 92 12:50
به به چه عکسای خوشگلی فدای مرد کوچولو بشم من با اون تیپش همه رو کشته


خدا نکنه مامان فری جان.ممنون از این همه لطف
مامانیه آرتین
20 فروردین 92 1:29
عزیزم عکست تو ویترین نی نی وبلاگ میدرخشه
مادام
24 فروردین 92 16:26
هزار ماشاا...
مامان محمدرضا
25 فروردین 92 19:41
سلام عزیزم من همونم که عکسش تو ویترین پیش نیکان جونه.خوبی خاله خیلی نازی عزیزممممممممم. پسرم به همراه دختر دايي هاي دو قلوش تو جشنواره آتليه سها شرکت کرده اگه ميشه به وبمون و يا به آدرس زير بياين و بهشون راي با امتياز 5 رو بديد ممنون ميشم.مرسي سيد محمدرضا غفاري و سارا و ثنا زنگيان http://soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=6