نیکاننیکان، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 23 روز سن داره

خاطرات نیکان از مردان نیک روزگار

اولین پارک نیکان در 25 ماهگی

1392/3/6 0:22
نویسنده : مامان مریم
469 بازدید
اشتراک گذاری

به محض اینکه میرسم پارک بررسی میکنم ببینم اول با کدوم وسایل برم بازی کنم.....

 

 

تصمیمم رو گرفتم گزینه اول سرسره.........

 

 

پله نوردی..........

 

 

برید کنار که اووووووووووووومدم..........

 

 

یهوووووووووووووووووو....

 

 

حالا نوبت این یکی سرسره  است .......

 

 

ووووووووووووووی  تسی تسی(ترسیدم) .....

 

 

الا کلنگ و تیشه دوست دالم همیشه....

 

 

و در آخر تاب بازی تا یکم خسنگیم برطرف بشه...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مرجان مامان آران
6 خرداد 92 0:44
اخي عزيزمممم
چه حالي ميكنههههههههههههه
هميشه خوش باشيد


ممنون عزیزم ؛خیلی لطف دارید آران جان را از طرف من ببوسید.
نسترن(مامان نیروانا)
6 خرداد 92 18:29
ای جونم ...چه خنده های خوشگلی میکنه این عروسک.حسابی کیف کردی عزیزم
زهره مامان عرفان خان
8 خرداد 92 9:35
سلام نیکان عزیز و مامان مریم گلش
وای که چقدر به گل پسر خوش گذشته ؛ نوش جونش

وبلاگ خیلی خیلی باسلیقه ای دارید مبارکتون باشه ... من خیلی لذت بردم و دوست دارم اسم عرفان در کنار دوستان نیکان جون دیده بشه
اگر افتخار دادین با هم دوست بشیم ... لطفا خبرم کنید ... با بهترین آرزوها در کنار نیکان و پدر خوبش


ممنون عزيزم خيلي لطف داريد.حتما
زهره مامان عرفان خان
8 خرداد 92 15:10
دوستیمون مبارک ... با افتخار لینک شدید


سلام زهره خانم با کمال میل خوشحال میشم
مامان محمدرهام جون
8 خرداد 92 19:50
جووووووووووووووونم خاله که همه جوانب رو بررسی میکنی