نیکاننیکان، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 22 روز سن داره

خاطرات نیکان از مردان نیک روزگار

29 ماهگی و پروسه پوشک گیری

1392/7/19 16:41
نویسنده : مامان مریم
1,331 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به پسر گلم و دوستهای  خوبمмышь

 

 

یک گام بزرگ به سوی مرد شدن...

بالاخره با ورود به 29 ماهگی یعنی درست در سن 2 سال و 5 ماهگی تونستم نیکان رو از پوشک بگیرم .آفرین پسرم همانطور که برای از شیر گرفتنت اذیتم نکردی و یک روزه خودتو با شرایط وفق دادی برای پوشک گرفتنت هم اذیت نکردی شاید بخاطر این بود که کاملا دیگه عقلت میرسید .آفرین به گل پسرم که حتی 1 بار هم جایی را کثیف نکرد.هر موقع جیشت میگیره میدویی و بهم میگی ایش دارم بعدشم میبرمت و خودتم خودت رو میشوری.آفرین به پسر تر و تمیزم.

 

جونم براتون بگه که خیلی درگیر درسهای دانشگاهمم واقعا درسها خیلی سنگینه .برای من که هم سر کار میرم هم باید اینهمه کتاب و تحقیق آماده کنم فشار رومه .دیگه نمیتونم با دل صبر به وبلاگ پسرم سر بزنم یا تند تند عکس ازش بگیرم و آپ بشم .در هر حال تا بشه که وبلاگ عزیزترینم رو به روز میکنم.

 

نازنینم قلب کوچیکت اونقدر مهربونه که به همه اونهایی که دوستت دارند، یه جورایی عشق و مهربونی خودت رو نشون میدی. برای هر کسی خاص خودش و من احساس میکنم این قلب مهربونت تا همیشه مهربون میمونه...حتی وقتی سردی و گرمی روزگار رو بچشی، حتی وقتی روزگار روی سخت و بد خودش رو نشونت بده، تو همیشه پسر مهربون مامان خواهی بود.... انقدر مهربونی که تا   من و مامان عزت و باباعلی و.. میبینی میگی عزیزم...عزیزی.. هرکسی عطسه یا سرفه کنه میگی خیر باشه..تا کسی رو میبینی میگی سلام خوبی؟

 

انگار ذاتی است این ناز و اداها ، میپرستمت !

 دستت رو دور گردنم حلقه می زنی و محکم گونه هامورو می بوسی و با صدای ناز و ظریفت میگی :

عزییییییزم !!!

 تازه یاد گرفته ای ، ادامه بده ، این عاشقانه هایت بد جور به دلمان مینشیند !

 

 

پسر عزیزم ببخش که نتونستم یک پست تنها برای روز کودکت بگذارم از اینجا روز کودک رو بهت تبریک میگم و آرزومیکنم کودکی شاد و زیبایی داشته باشی همینطور که برای همه کوچولوها آرزو کردم.

گلکم فقط این را بدون فردا که بزرگ شدی٬فردا که واسه خودت آقایی شدی٬این رو بدون که تو همیشه مهمترین اتفاق زندگی من بودی و خواهی بود.
 

  دوستت دارم حتی اگر قرار باشد شبی بی چراغ ،در حسرت یافتنت تمام پس کوچه ها را زیر باران،قدم بزنم....

 


عکسهای  ......نیکان تا این لحظه ، 2 سال و 5 ماه و 4 روز و 4 ساعت و 41 دقیقه و 21 ثانیه سن دارد :.
 
 
شاندیز
سنتی
شاندیز
 
 

آقا عینکی
 
دوچرخه سوار
دوچرخه سوار
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

مامان امیرپسرسرما
19 مهر 92 16:52
سلام وب قشنگی دارین.
پسرنازی هم دارین خداحفظش کنه


سلام ممنون نظر لطفتونه آدرستون رو ندادید وگرنه حتما بهتون سر میزدم..
مهسا مامان نورا
19 مهر 92 21:56
پسر این همه ناز افرین به تو نیکان خاله بارک اله خوب بلدی دلبری کنیا روزت هم مبارک پسر ناز عکسها شو


ممنون خاله جووون لطف دارید..
مهسا مامان نورا
19 مهر 92 21:57
یادم رفت خاله افرین که مستقل شدی و اذیت مامانت نکردی خدا کنه نورا هم به موقعش اذیتم نکنه


ممنون من مطمئنم دختر گلمون هم با مامانش همکاری میکنه تازشم تو این مسئله میگن دخترها را راحتتر میشه از پوشک گرفت.
مامان محمدرهام جون
20 مهر 92 12:46
افرین به نیکان جونم که بازم نیک درخشیدبزرگمرد کوچک هزار افرین برتووووووو


ممنون خاله جون که با کامنتهای زیباتون ما رو خوشحال میکنید
مرجان مامان آران و باران
28 مهر 92 4:35
29 ماهگیت مبارک خوشگلمممممم با این عکسای نازتتتتت
ببخشید دیر میام مریم جون شرمندهههههههه
چه خوب که میخوای بگیری از پوشککککککککککک
منم دوست دارم ولی الان زودهه



سلام به مامان دو تا فرشته كوچولو...عزيزم با اينهمه گرفتاري كه داريد همين كه ميتونيد آپ بشيد خودش خيليه.ممنون كه وقت ميگذاريد و بهمون سر ميزنيد.انشالله به وقتش شما هم آران جون رو از پوشك ميگيريد با آرزوي سلامتي براي شما و ني ني هاي گلتون
ღ مونا مامان امیرسام ღ
29 مهر 92 9:07
افرین اقا نیکان .دیگه برای خودت مردی شدی
یعنی کی میشه منم همچین پستی بذارم
اووه دوستم چقدر سرت شلوغه.امیدوارم موفق باشی
چقدر عکسهایی که شاندیز گرفتید قشنگند.هم خودتون هم اقا نیکان



ممنون خاله جون انشالله بزودی شما هم همین پست رو میگذارید .
بله عزیزم ی کم درگیر شدم ممنون که بهمون سر میزنید امیرسام عزیز را از طرف ما ببوسید
مامان عرشیا
29 مهر 92 22:06
تبریک میگم موفقیت در این پروژه ی عظیم رو...
راستی چه رشته ای میخونی مامانی؟ کدوم دانشگاه؟


ممنون دوستم .من مترجمی زبان انگلیسی میخونم دانشگاه آزاد شهرمون.
مهسا مامان نورا
1 آبان 92 16:08
عید ولایت مبارک


بر شما هم مبارک دوست خوبم..
الی مامی آراد
7 آبان 92 12:45
ای جونم برای خودت آقایی شدی مامان مریم خوش بحالت راحت شدی دیگه کی میشه منم آراد رو از پوشک بگیرم


آره واقعا خيلي راحت شدم.عزيزم نگران نباش انشالله شما هم به وقتش راحت ميشي
ژاله مامان آیدا
11 آبان 92 18:27
به سلامتی آفرین به آقا نیکان گل . خدا کنه منم آیدا رو راحت از پوشک بگیرم


ممنون خاله جون انشالله شما هم به موقعش راحت ميشيد عجله نكنيد
مامان محمدرهام جون
12 آبان 92 18:22
سلام خوبید؟؟آپ میخوام مننننننننن با یه عالمه عکسسسسسسسسس




ممنون دوست خوبم كه به ياد ماييد.چشم در اولين فرصت آپ ميكنم
صـبــا خاله ی آیـــســـا
12 آبان 92 20:00
موفق باشین عزیزم


ممنون عزيزم
مهسا مامان نورا
13 آبان 92 11:41
مااپیم


اووووووووووومدم
مامان ابوالفضل
16 آبان 92 14:59
نیکان جان با افتخار لینکت کردم خاله اگه دوست داشتی ماروه م لینک کن


ممنوم خوشحال میشم منم شما رو لینک کردم.
ژاله مامان آیدا
19 آبان 92 15:41
سلام مامانی یه وبلاگ درست کردم خوشحال میشم نظرتو بدونم kadonamadi.blogfa.com
مامانی آرتین
20 آبان 92 0:19
آفرین به این گل پسر که حسابی دیگه آقا شده.مریمجون برات آرزوی موفقیت دارم گلم.دلم براتون تنگ شده بود حسابی سلام عزيزم منم چقدر دلم براتون تنگ شدخ بود چند بار اومدم پيشتون اما آپ نشده بوديد
مامان ستیا نفس
20 آبان 92 12:39
آفرین به این پسرطلای ناز ودوست داشتنیمبالکـــــــــــــه عسلم
مریم
23 آبان 92 0:44
مبارک باشه مریم جووووووووووووون.. پس دیگه نیکان جون واسه خودش آقایی شده بله عزيزم خدا رو شكر ديگه مستقل شده