نیکاننیکان، تا این لحظه: 13 سال و 10 روز سن داره

خاطرات نیکان از مردان نیک روزگار

9ماهگی عکسهای آتلیه

1390/11/16 18:33
نویسنده : مامان مریم
413 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 تو پرستوی بهاران باش 

از دلم کوچ نکن

من به مهمانی چشمان تو عادت دارم

ماهگیت مبارک عشقم♥

پسرم ، عشقم ، نفسم ، آرزوم  همه زندگیم 9 ماهه شدم

دو تا 9 ماه از اومدنت توی زندگیم میگذره

وای که من عاشق عدد 9 هستم  چون 9 ماه توی وجودم رشد کردی

بزرگ شدی   نفس کشیدی...عدد 9 برام مقدس تر شد چون تو در پایان 9

ماهگیت بهترین هدی رو به من دادی.1034653pphuepmw9c.gif

 

این روزها پسرکم در حال تمرین کردن است!!  تمرین مســـــــتــــقـــل شدن.

تمرین سینه خیز رفتن رفتن ؛ غذا خوردن؛ بالا رفتن؛ پایین آمدن.ایستادن با کمک به جایی کشف کردن!!!

او وارد مرحله جدیدی از زندگی میشود.مرحله که دیگر دوست ندارد به مادرش وابسته باشد.او دیگر حاضر نیست هر غذایی را که من فکر میکردم خوب است بخورد.حاضر نیست با هر اسباب بازی که به دستش میدهم بازی کند .حال اوست که میخواهد ریاست کند.او نه گفتن را یاد میگرد و فرآیند تفرد را آغاز میکند.او برای خودش فردی میشود.مستقل و آزاد.

اما با تمام همه اینها هنوز به من وابسته ست و حاضر نیست آغوش گرم مادرش را با غریبه ای که با نشان دادن شکلات از او میخواهد به آغوشش رود عوض کند.

عزیزم مستقل شدن نصفه نیمه ات مبارک.عزیزم آخرهای بهمن من و بابایی بردیمت آتلیه.عکسهای خوشکلی ازت انداختیم.تا انشالله یادگار برامون بمونه.

اینم از عکسهای قشنگت.انشالله بتونیم هرسال بریم آتلیه عکسهای مامانی ازت بگیریم.

آتلیه

آتلیه 2

آتلیه بهمن 90

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)