نیکاننیکان، تا این لحظه: 13 سال و 3 روز سن داره

خاطرات نیکان از مردان نیک روزگار

روز پدر

1391/3/12 17:13
نویسنده : مامان مریم
456 بازدید
اشتراک گذاری

                 نوبتی هم که باشه نوبت باباهاست......

سلام نازنينم سلام هستي من .نوشتن براي تو به اميد خوندنشون تو فردا هاي دور بهم آرامش ميده چه جايي بهتر از اينجا براي ثبت تك تك لحظه هاي زندگيمون براي روز هاي خوب و بدش براي لحظه هاي دلتنگي وبي قراري. اميد وارم روزي كه اين نوشته ها به دستت ميرسه ارزش معنويه اين كار رو با همه وجودت درك كني عشق من رو به خودت لمس كني ، نوشتن خاطرات اين روزها براي تو باعث ميشه شريك همه مراحل زندگيمون باشي و من و پدرت رو بهتر بشناسي ياد بگيري اگه زندگي روز هاي سخت داره چه جوري بايد با سختي ها بجنگي و اگه روز هاي خوب داره به خوشي هاش مغرور نشي خلاصه من و تو راه درازي رو باهم در پيش داريم گل نازم . 

 

 

 

پدر بشنو این حرف فرزند خویش
عزیزو گرامی و دلبند خویش
تویی مایه ی بود و پیدایشم
کنا رت به ناز و به آسایشم
پدر تکیه گاه وجود منی
تو سرمایه ی هست و بود منی
پدرم روزت مبارک باد.

 

روزپدرو مرد را اول به پدر زحمتکش و عزیزم وبعد به همسر عزیزم که هم بهترین همسر دنیاست و هم مهربانترین پدراست را تبریک میگویم.

همسر عزیزم ،پسر عزیزمان هم میخواد با زبان خودش این روز را به شما تبریک بگه.

از طرف آقا نیکان به بابا حمید:

بابایی میدونی خیلی خوشحالم که به این دنیا اومدم .....

چون شما رو دارم .

بابایی صبح ها که بیدار میشی ..... با اینکه خیلی خوابم میاد ولی دوست دارم چند دقیقه ای چشمامو باز نگه دارم و شما رو ببینم ....... چون میدونم تا بعد از ظهر باید صبر کنم تا دوباره صورت ماهتو ببینم .......

بابای خوب من ...... بابا حمید  خیلی دوست دارم ...... افتخار میکنم که پسر شمام ....... روزت مبارک همیشه شاد شاد شاد و سالم سالم سالم باشی ...... یه بوس گنده آبدار ....

بیا به آرامش دوران کودکی ، زمانی که بالاترین نقطه ى زمین ، شانه های پدر بود …

روز پدر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)