نیکاننیکان، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 23 روز سن داره

خاطرات نیکان از مردان نیک روزگار

دقایقم را با تو سپری میکنم..

1392/4/8 16:38
نویسنده : مامان مریم
527 بازدید
اشتراک گذاری

نیکان بی‌نظیرم، کوچولوی شیرینم،

 

                   ماهه شدی گل همیشه بهارم؛

 

                                             امروز و هر روزت پر از نور و برکت خدا...

 

 

شيطون بلاي من جديدا هر روز با حرفهاي نابش ما رو غافلگير ميكنه اين پسمل شيطون

همين ديروز بود كه رفته كارتهاي آموزشي بن بن بن رو از كمدش برداشته و آورده به من نشون ميده ميگه

اين چييه ؟ و وقتي خودش جوابش رو داد واسه خودش دست زد و گفت:" آفـــــــرين همچنين منتظر

تشويق منم بود. از تعجب شاخ در آوردم و كلي ذوق كردم.

 

تو بي نظيري  اين كوچولوي ناز من جديدا خيلي دايره كلماتش بالا رفته و جمله هاي سه كلمه اي هم
خيلي راحت ميگه .گير ميده كه باهاش  عمو زنجير باف بازی  بكنم يا آليسا آليسا.و قايم موشك بازي
عاشق اين سه تا بازيه.ميونش با پارسا عالیه اونقدر كه همش ميگه فيلم پارسا رو براش بذارم ولي
برعكس با پريسا هروقت ميبينه اين بيچاره رو ،موهاشو ميكشه و گريش مي اندازه.

 

 گل همیشه بهارم ، نیکانم ،هنوزم که هنوزه خجالتیه و از محیط شلوغ میترسه اونقدر که چند روز پیشتر

که عروسی رفته بودیم همین که وارد سالن شد شروع به گریه کرد و میگفت ددر و با انگشتش بیرون رو

اشاره میکرد منم از اول تا آخر هیچی از عروسی نفهمیدم و بیرون سالن وایساده بودم دیگه پاهام داشت

تو گوشت در می امد که از خیر عروسی گذشتیم و زنک زدیم بابا حمید بیاد دنبالمون ولی خداییش

حسابی کفری شده بودم.


 عزیز دل  مامان عاشق اون دستهای کوچولوتم وقتی  صورت مامان رو نوازش میکنی، مامان عاشق اون خنده شیرینتم که تمام غم و غصه ها رو از یادم میبره، مامان عاشق اون نگاه معصومته که وقتی بغلت میکنم، خم میشی و با لبخند نگاهم میکنی. مامان عاشق اون دندونهای  فسقلیته وقتی محکم گاز میگیری و داد من رو در میاری خودت لذت میبری. مامان عاشق د د  و بابا گفتن و تقلید صداته وقتی سعی میکنی حرفهای ما رو تکرار کنی و آواز میخونی.مامان عاشق پسر عزیزشه و هر روز و هر لحظه خدا رو شکر میکنه که با وجودت تونستم طعم شیرین مادر شدن رو احساس کنم.

 

اینم یکسری از عکسهای نیکان جون با شرح حال.....

 

ایی  چییییییییه؟یول

بن بن بن

بن


شبی که عروسی رو به مامان زهر کردیچشمک

 

نیکان

 

اگه نیکان دختر بودماچ

 

نیکان دختره

 

برقه سر

 

روسری بسر

 

 

 

نیکان عاشق ژله است بنابراین بهش میگیم نیکان ژله ای از بس ژله دوست داره.فرشته

 

ژله

 

نیکان و ژله هاش

 

نیکان مرد  کوچک جنگجوی ..گاوچران

 

شمشیربدست

 

وقتشه به هیکلم برسم و عضله بسازمبازنده

 

 عضله

هیکل

اگه گفتید نیکان کجاست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟سوال

 

نیکان کو؟

 

عروسکم تاب تاب عباسی...مژه

 

تاب تاب

 

نیکان در کنار مهمان عزیزمان سارینا جان..قلب

 

سارینا

 

نیکان و سارینا

 

نیکان و سارینا

 

سارینا

 

و این هم حسن ختام تمامی عکسها.بغل

 

خنده ناز

 

بوی بهشت می دهد بوی تن نگار من        طعم شراب می دهد لعل لب بهار من

در بر او نشسته ام مست نگاه مست او     چهره او گواه دهد خالق من کنار من

 


دوست دارم بهترین ежик влюбленныйمن.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

عرفان خان و مامان زهره
5 تیر 92 0:01
سلام به نیکان شیطون و مامان صبورش
عزیزم اشکال نداره اگه اذیتمون میکنن و باید خداروشاکر باشیم که سالمن و میتونن شیطنت بکنن و صبورتر باشیم
(این دلگرمی رو همیشه به خودم میدم و صبورتر میشم )

خیلی شیطنتهاش بامزه بودن ... 26 ماهگی عشق خاله مبارک

میبوسمتون و به خدا می سپارمتون ...


دقیقا همین طوره دوست عزیز انشالله خدا بهمون سعه صدر بده و از طرفی خدا رو شکر که کودکمون سالمه.ممنون از نظر دلگرم کننده تان.
ღ مونا مامان امیرسام ღ
5 تیر 92 3:04
چقدر خوووشگل میخندی.دلم ضعف رفت برات نیکان کوچولو
مامانی نیکان هم مثل امیرسام ما هنوز گااز میگیره
چه ماشین خوجلی داری.
عززززیزم که ژله دوست داری
بوووووس برای نیکان خان


بوسسسسسسسسسسسسسسسسس برای اميرسام جون و مامان مهربونششششششش ممنونم عزیزمممممممممممممممممممممممم
مامان محمدرهام جون
5 تیر 92 9:49
26ماهگیت مبارک فسقلی نازفیعنی یه عروسی با محمدرهام نرفتم که بعدش پادرد وکمردردنگیرمعکسهاعااااااااااالی بود مخصوصا اون که نیکان کجاست!!!!!!!!!!!!ولبخند معصومانه عکس آخر


پس فكر كنم با هم همدرديم.ممنون خاله جان.
قربونت برم عزیزمممممممممممممممممم خیلی مهربونی دوست دارم .
الی مامی آراد
7 تیر 92 1:05
فدای اون خجالتی بودنت بشم آخه یکی نیست بگه شما از چی خجالت میکشین آراد هم جدیدا اینجوری شده نمیدونم با این مشکل چکار کنم
نسترن(مامان نیروانا)
8 تیر 92 17:39
الهی فدات بشم که اینقدر بانمکی عزیز خاله...مریم جان نمی دونی چقدر خندیدم به اون عکس بامقنعه.اگر دخمل بود رو هوا میبردنش..نازنین خصوصی




خدا نکنه خاله جووووووووووونم.لطف داریدوممنون بابت رمز.


ღ مونا مامان امیرسام ღ
9 تیر 92 8:39
سلام دوست خوبم.ممکنه به این ادرس برید و به امیرسام خرمی امتیاز 5 رو بدید ممنون میشم.اگر قبلا به کس دیگه ای رای دادید بازهم میتونید رای بدید.تا 8 مرداد هم وقت دارید.ممنون گلم.

soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=7


چشم حتممممممممما عزيزم
مامانی آرتین
9 تیر 92 13:00
عزیزم 26 ماهه شدنت مبارک.چقدر عکسات خوشگلن مخصوصا آخری که کلی بهم انرژی داد.انشاا... همیشه خنده رو لبات باشه

ممنون عزيزترين خدا آرتين نازنين رو براتون حفظ كنه
الی مامی آراد
9 تیر 92 15:39
سلام عزیزم آراد جون هم توی مسابقه نی نی شکمو با کد290 شرکت کرده ممنون میشم بهش رای با موبایلتون شماره 290 رو به این شماره 20008080200 ارسال کنین


چشم خاله جان
مرجان مامان آران
10 تیر 92 0:56
سلام مریم جونم مرسی از اینکه بهمون سر میزنی شرمنده از اینکه من دیر میا سر میزنم اخه با گوشی میام لب تاب هنوز خرابه با گوشی هم عکسا سخت باز میشه الانم عکسا نصفه باز شدن
بابت رای خیلی خیلی مرسی فدات شممممم
نیکان خوشگلمو ببوسسسسس


سلام عزیزم اینها چه حرفه دشمنت شرمنده باشه باعث افتخار دوستهایی مثل شما دارم فدات بشم ممنون از کامنت محبت آمیزتان
مسیحا
10 تیر 92 16:27
سلام ممنون که به وب من سر زدین ، اگه خواستین منو با عنوان دنیای مسیحا لینک کن و بگو با چه عنوانی با افتخار لینکت کنم


سلام چشم حتما خوشحال شدم از آشناييتون
مامان محمدرهام جون
13 تیر 92 1:03
نیکان درایور،نیکان ژله دوست،نیکان خوش خنده کجاییییییییید؟؟چرا آپ نمیکنید!!!!!!!


سلام عزيزم چه دوست خوبي دارم من كه غيبتم را احساس كرده سمانه جون چند روزي رفته بوديم شمال جاتون خالي.انشالله بزودي آپ ميكنم.
خانم سليماني (مشاور)
16 تیر 92 17:09
با سلام ما با ساخت وبلاگ مشاوره در خدمت شماييم وهرگونه سوالي را جواب مي دهيممنتظريم
مامانی آرتین
16 تیر 92 19:14
مریم جون ممنونم از بابت رای.خوشحال میشم اگه بتونی از دوستانو فامیل برا آرتین کوچولو رای جمع کنی اگه برات مقدور بود.از کمکت بینهایت ممنونم دوست خوبم


چشم حتما عزيزم
مامان عرشیا
16 تیر 92 20:54
سلام به مامانی ونیکان عزیزم...واقعا چقدر ما سلیقه هامون به هم شبیهه!!! تاب وسرویس چوبشون کپی هم دیگه است،البته منم از یزد خریدمش!!!
قربون نیکان عزیزم برم با این شیرین زبونیش،خنده ها جیگره...


بله واقعا همینه اگه یزد آمدید پیش ما بیاین خوشحال میشیم.
مامان ملیکا جون
26 تیر 92 18:47
26ذ ماهگیت مبارکه نیکان جان
وب قشنگی دارید
گذاشتن عکس نیکان جان کنار نظرات کار خودتونه؟؟؟


سلام ممنون دوست عزیز طراح قالب وبلاگ نیکان را گوگولی تمپ کرده است البته ایده گذاشتن عکس کنار نظرات از خودم بود.ممنون از پیامتان.
مریم
22 مرداد 92 19:46
26ماهگیت مبارک عزیزم
چقد عکسایی که با مقنه انداختین ناز شده


ممنون خاله جان لطف داريد