نیکاننیکان، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 23 روز سن داره

خاطرات نیکان از مردان نیک روزگار

يه مرد ناز..

1392/6/1 13:50
نویسنده : مامان مریم
551 بازدید
اشتراک گذاری

 

مرد کوچولوی مستقل من،

 

امروز ظهرم  مثل چند روز گذشته، دلت نخواست بخوابی.

ظهرها اگه نخوابي چون اذيت ميكني بابايي كه از سركار مياد سوار ماشينت ميكنه و ميبرتت دردر و تو ماشين خواب ميري متاسفانه بعدي كه از شير گرفتمت ظهر و شب بابايي بيچاره بايد ببرتت تو ماشين بخوابونتت.خيلي اذيت ميشه ولي چاره اي نيست ناراحت

ولي امروز خيلي قبراق بودي اصلا خوابت نميامد

دویدی و دویدی و یه عالمه بازی کردی و بعدشم بهونه پارك و سرسره رو گرفتي رفتي و حسابي بازي كردي. تو راه برگشت، با حرکت ماشین، ساعت 9 شب خوابیدی!!!

 

هنوز يك ساعت نگذشته که دلم بــــدجوری تنگت شد. میام کنارت. یه عالمه می‌بوسمت. نگات می‌کنم. بوت می‌کنم. هنوزم بوی بهشت میدی. پاک و پرطراوت... سرم رو میذارم روی سینه‌ت و صدای قلب کوچولوت رو می‌شنوم. یادم میاد اولین بارش رو... مثل پیتیکو پیتیکوی اسب... 

 

و صدای نفس‌های عمیقت.................................

 

کوچک بی‌نظیرم،

 

چقــــــــــــــــــدر خونه زندگی‌مون بدون سر و صدای تو، سوت و کوره!

 

                        ... که صدات، خنده هات، شادی محضه؛ سراسر انگیزه اس؛‌ امیـــــده.

 

امید روزگارانم،

 

 

من، قلبم، روحم، همه‌ی وجودم، به همین صداها بنده.....................

 

اونقـــــدر نگات کردم و لبریز شدم که دلم نیومد ننویسم!

 

و چه خوب که،‌ چشماتو باز کردی، تا شيشتو بخوري، نگام کردی، چند کلمه حرف زدی و دوباره خوابیدی.

 

دلم طاقت نمی‌آورد تا صبح!

 

من می‌میرم برای تو، پسر!

 

 

پروردگارم، پسرم مثل همیشه،‌ سپرده به آغوش پرمهر توست، نگهدارش باش.

 

 خیلی زود می‌رود که مرد شود؛ همراه همه‌ی نفس‌هایش باش.

 

            فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

 

 يه نگاه ناز..

يه لبخند ناز..

نیکان و آینه

يه بوس ناز ..

 بوسه نسکان

یه نی نی ناز..

يه خواب ناز...

خواب نیکان

يه حس ناز..

گل بو کردن نیکان

يه بازي ناز..

لب جوی

يه شكلك ناز..

یه رقص ناز..

 

یه قدم ناز..

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

مامان عرشیا
1 شهریور 92 18:13
عکساش واقعا ناز بود... یکی از یکی قشنگتر...
این بچه ها هم عجب فسقلیایی هستن،وقتی بیدارن وشیطنت میکنن دلت می خواد بخوابن ولی وقتی می خوابن خونه سوت وکور میشه ودعا میکنی زودتر بیدار شن


دقیقا همینطورررررررررررررررررره
مامان عرشیا
1 شهریور 92 18:16
راستی خیلی خیلی بابت آدرسی که دادی ممنون بالاخره تونستم غلات صبحونه واسه عرشیا پیدا کنم...دایی عرشیا یزد بود فرستادم واسش بخره که خدا رو شکر گفت موجوده...البته هر بسته ای 28 هزار تومن شده بود...نمی دونم قیمت ها تا کی قراره اینقدر سرسام آور بره بالا...
ولی خوب واسه عرشیا جونم هرچقدرم که گرون بشه بازم میخرم


خیلی خوشحال شدم که اونجا تونستید پیدا کنید. عزیزم هرکار دیگه ای که از دستم بر بیاد با افتخار بگید خودم انجام بدم عرشیا عزیز را هم ببوسید.
عمه حدیث خوشگله
1 شهریور 92 23:34
چقدر زیـبــــــــــا نوشته ها وتصاویر به هم مرتبط شده اند... آفرین مامانی



از گل بوئیدن نیکان جون(یه حس ناز) خیلی خوشم اومد.




ممنون عزیزم نظر لطفته دوست خوبم.


عرفان خان و مامان زهره
2 شهریور 92 0:22
سلام به همه مامانای عزیز و دوستای خوبم جدیدا یه طرحی از طرف یکی از دوستان پیاده شده که فوق العاده راحته و مفید برای یاد و شاد کردن عزیزایی که دیگه بینمون نیستن. یه گروه 30نفره تشکیل میدیم و هر نفر یه عزیزش رو ثبت نام میکنه (نام مرحومه / مرحومه + نام پدرش) بعد از تکمیل گروه یه برنامه براتون ارسال میشه که ماهانه هر نفر باید 1جزء قران و 1روز کامل نماز قضا و 1نماز آیات برای عزیزی که اسمش ذکر شده بجا بیاره. خوبیش اینه که 1ماه برای انجام اعمال فوق العاده کوتاه و ساده فرصت داریم. منتظرتون هستم عزیزای دل
مامان محمدرهام جون
2 شهریور 92 11:38
بسیارزیبا ودلنشین پراز حس ناب مادری ومهربونیقربون تک تک عکسهای نازت که با نازهای گونه به گونه ات دل ما رو آب کرد


همچنین فدای تک تک محبتهاتون محمدرهام ناز مرا هم ببوسیییییید
مریم
2 شهریور 92 13:52
عکسایه واقعا قشنگی بود وپسر خیلی خیلی خوشگلی دارین


ممنون عزیزم نظر لطفته مهربانم
ژاله مامان آیدا
3 شهریور 92 17:42
به به چه عکسای قشنگی .چه نیکان نازی
منم با خواب آیدا خیلی مشکل دارم قبل خواب کلی بهونه میگیره و بیشتر وقتا با گریه می خوابه اونم کی ساعت 2 صبح


ممنون عزيزم نظر لطفتونه.واي شما هم ..خداييش خيلي سخته دركتون ميكنم.
مرجان مامان آران
4 شهریور 92 13:08
ای جانمممم قربونت برم با این عکسای خوشگلتتتتتتتتت
وای بد خوابی خیلی بده
اران وقتی نخواد بخوابه تو ماشینم نمیخوابه
برای مامانیو پسریییییییییییی


ممنون عزیزم بله آدم رو کلافه میکنند تا بخوابن .از طرف منم یه بوسسسسسسسسسسی بزرگ به آرانی و بارانی
الی مامی آراد
5 شهریور 92 13:18
عزیزم عکسهاتدخیلی خوشگل شدند اینا برای نیکان جون و مامان جونش


ممنون خاله جون بوسسسسسس
صبا خاله ی آیسا
5 شهریور 92 18:03

چ پسره خوشگلی چ قالب خوشگلی
من شمارو باافتخار لینک میکنم اگه مایل بودید بیشتر به هم سر بزنیم


ممنون عزيزم ممنون كه به ما سر زديد حتما منم از آشناييتون خوشحال ميشم ميام پيشتون..
مریم
6 شهریور 92 2:02

بووووس برای نیکان جون و مامانی مهربونش


مرسي عزيزم
مامان پری
6 شهریور 92 14:54
خیلی خوش ذوقی هم در عکس انداختن هم برای نوشتن مطالب. خوب و مفید و خوش قلم. پسرتم ناز و دوست داشتنیه موفق باشی من که لذت بردم از خوندن این پست




عزيزم ممنون بابت محبتت و تعریفات..كوچوهاي دوست داشتني رو از طرف من ببوسيد.


مامان محمدرهام جون
7 شهریور 92 23:16
سلام مریم جونم خوبید؟؟

شما ساکن تهرانید؟؟درست یا غلط فکر میکنم اصفهانید درسته؟؟؟اگه تهرانید برای قرار بعدی درخدمتتون باشیم عزیزممشتاق دیدار روی ماهت وپسرماهت هستم


سلام عزیزم نه ما ساکن یزد هستیم ممنون عزیزم خیلی دوست دارم ولی در حال حاضر تهران نمیام یه دنیا ممنون که به یادمید و دعوتم کردید انشالله در آینده حتما وقتی تهران اومدم اگه وقت داشتید یه قراری میکذاریم و بیشتر با هم آشنا میشیم باعث افتخارههههههه .
مرجان مامان آران
8 شهریور 92 20:53
مامانی فری
14 شهریور 92 19:24
خصوصی داری عزیزم




ممنون و سپاس بوسسسسس


ساره دختر خاله نفس
15 شهریور 92 13:20
سلام وب خوبی دارید به وب ما سربزنید نظر بدید.با تبادل لینک موافقید؟؟؟؟؟؟


ممنون چشم خوشحال ميشم.