نیکاننیکان، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 23 روز سن داره

خاطرات نیکان از مردان نیک روزگار

و تو......

1392/5/24 17:39
نویسنده : مامان مریم
442 بازدید
اشتراک گذاری

هزار بار فدایت میشوم

ولی باز هم کم است برای تو

بوسه بارانت میکنم ولی باز سیر نمیشوم از تو...

سفره شام را پهن كرده بودم هنوز شروع نكرده بوديم كه صداي ريز كودكانه اي  آمد...

ايكي واسه ميم ايكي واسه ابيد..

صدای  تو منو به خودم میاره..

برگشتم ديدم با اون دستهاي كوچولوت قاشقي برداشتي و يكي يكي تو بشقاب ميريزي.

يك قاشق برنج براي مامان يك قاشق براي بابا..

آخه تو از سهم چه ميداني ..

تو از قسمت چه ميداني..

چگونه به اين زودي تقسيم محبت را فرا گرفتي ..

میخواهم بمانی و بمانی تنها برای خودم

تا دعای مادرانه ام را بدرقه ی روزهای پیش رویت نمایم..

 

و توِ پسرکِ چشم و ابرو سیاه من..

من......فدای دقت  تو..

من......فدای محبت تو..

من .....فداي فهيم شدن تو..

من .....فدای کلٍ وجود تو..

 همیشه مهربان بمان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مهسا مامان نورا
24 مرداد 92 17:39
عزیزمی نیکان خاله فدای اون مهربونیت


خدا نكنه خاله جان ممنون
مامان عرشیا
24 مرداد 92 18:01
وای عزیزم چقدر مهربونی وبه فکر مامان وبابا هستی.
من اگه اونجا بودم درسته قورتت داده بودم


مسیحا
24 مرداد 92 22:03
ممنون بابت حضور و ابراز محبتتون ، به امید موفقیت نیکان جون


قربونت برم عزیزم همچنین برای مسیحای عزیز
مامانی آرتین
26 مرداد 92 14:32
خیلی زیبا بود مریم جون

هزاران بار میبوسمت نیکان عزیزم


ممنون عزیزم خیلی دوستون دارم
مریم
26 مرداد 92 19:56
عزیزم چه آقاپسر مهربونی هستی
من 17 سالمه و عاشق بچه هایی دایی م هستم

مرسی به وبلاگ نا سر میزنین


شما هم مهربونيد كه وقت گذاشتيد و براي عزيزانتون وبلاگ ساختيد اين نشان دهنده قلب بزرگتونه
مامان محمدرهام جون
27 مرداد 92 11:39
ای جااااااااااااااااااااااااانم

منم فدات خاله جونیعزیزم خیلی قشنگ نوشتی بووووووووووووس برای مریم جون وماهپسرش


خدا نكنه خاله جون.
ممنون سمانه جون كه تو هر پستي كه مينويسم اسم شما زينت بخش نظراتم ميشه دوستون دارم يه عالمهههههههه
ღ مونا مامان امیرسام ღ
27 مرداد 92 20:11
اااااااااای جان مهربون دوست داشتنی


مرجان مامان آران
30 مرداد 92 1:41
قربون نیکان خوشگلم با مامان خوب ومهربون و دوست داشتنیش
مرسی ار محبتتتت عزیز دلممممممممممممم
از تو نظرا فهمیدم یزدی هستی
همون پس که انقدر مهربونو خوبی مریم نازمممممممممممممممممممممم


سلام خدا نكنه خاله جان بله عزيزم ما يزد زندگي ميكنيم انشالله اگه تو فرصتي به يزد آمديد خوشحال ميشيم ميزبان مهرباني چون شما باشيم
ღ مونا مامان امیرسام ღ
30 مرداد 92 3:14



ممنون مهربانم[
مامان عرشیا
30 مرداد 92 17:35
ممنون که پیشمون اومدی


قربونت برم
مریم
2 شهریور 92 13:52
مامان ستیانفس
4 شهریور 92 16:01
عزیزم ماشالله چه پسر ناز ومهربونی

شرمنده دیر آدرس وبلاگتون رو پیداکردم

واسه گذاشتن دو تا عکس کنارهم باید اندازه عکس رو خیلی کوچیک کنید

با اجازه من لینکتون کردم

خوشحال میشم لینکم کنید




ممنون دوست خوبم از راهنماییتون لطف کردید خوشحال میشم با کمال میل منم لينكتون كردم.