نیکاننیکان، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 27 روز سن داره

خاطرات نیکان از مردان نیک روزگار

کارهای شیرین این روزهات

1390/7/29 18:40
نویسنده : مامان مریم
468 بازدید
اشتراک گذاری

تصاویر زیباسازی _ سایت پارس اسکین _ بخش تصاویر زیباسازی _ سری اول

 

بعضی از تصاویر هستند که تو زندگی ما آدمها هیچ وقت از ذهن پاک نمیشن ...منم توی ذهنم از این

 تصاویر کم ندارم ...اما تصاویری که این روزها جلوی چشمهام رژه میرن شیرینن و خواستنی...

یکی از این تصاویر مربوط به زمانیه که برای بار اول در آغوشم گذاشتنت و تنها خدا می دونه که

چه حسی بود..

بارها سعی کردم برای بقیه توضیح بدم اما می دونم که نتونستم حس واقعیم رو منتقل کنم....

یاد اون صورت سرخ و نرم  که میوفتم قندی توی این دل آب می شه که شیرینیش رو تا قبل ازاین

 نچشیده بودم...

تصویر دیگه تصویر شیر خوردنهای شبانه ست....شبها میشی ماهی کوچیک اتاقمون...ماهیی که

به دنبال خوردن شیر دهنش رو باز و بسته می کنه...اونقدر خواستنیه  حرکات لبهات که اگه دلم میومد

حتما زمان شیر خوردنت رو به تعویق مینداختم!!!!ا

می ترسم فراموش کنم کارهای شیرین این روزهات رو...

سعی می کنم ببلعم تمام لحظه های اکنونت رو تا یادم بمونه که چه شیرینی رو به این

 خانه اوردی...    عسل مامان و بابا

عزیزم شاید روزی وقتی بزرگ شدی وقتی تونستی خیلی چیزارو بفهمی اینجارو بخونی

شاید با بی تفاوتی بخونی شاید با عشق و علاقه بخونی نمی دونم صاحب چه شخصیتی

بشی !!! ولی هرجور باشی اینو با همه قلبت باور کن که من و بابایی عاشقانه دوستت

داریم و خواهیم داشت و تنها وجود توست که مارو می تونه تو این زندگی با این روزهای

تکراری و خاکستری دلگرم کنه و فقط تو به روزهامون زیبایی میدی ...

عزیز دلم  نفس هات همه نفس های منه . تو بهترین نعمتی هستی که خدا بهمون عطا

کرده .از خدای مهربونم واست یک عمر سلامتی و پاکی و زیبایی آرزو دارم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)