نیکاننیکان، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 27 روز سن داره

خاطرات نیکان از مردان نیک روزگار

نیکان نمکدون....

1391/12/7 1:30
نویسنده : مامان مریم
961 بازدید
اشتراک گذاری


سلام به عزيزتر از هرچه هست22.gif

امروز اومدم تا با عميقترين احساساتم 21ماهگيت رو داغ داغ تبريك بگم.تو 21 ماهه شدي و من هزار بار بيشتر از هميشه عاشق تر.احساس ميكنم دنيا خيلي زيباتر از قبله .لطيف تر از حرير و شيرين تر از عسل.لحظه  لحظه ها بوي تن تورو داره و حسي كه از درك ژرفاي اون هر كسي ناتوانه.معناي مادر بودن رو با تك تك سلولام ميفههم و عاشق عشقم.ميدوني كه مامان نميتونه بيشتر از اين بيان كنه حالشو.چون نميشه .چون نميتونه.چون خيلي وسيعه ، عظيمه.

خواستني ترينم  روزهاي شادي برات ميخوام .روزهاي پر از سرمستي و شور.پر از خنده و شوق كودكانه.كه با همه اينا منم جون ميگرم و پر و بال تازه براي پرواز به دنياي كوچولو و قشنگ تو تا بتونم بفهممت و همه اينارو همراه قلب عاشق و بيقرارم بهت هديه بدم.هديه به روزها و شبهات .به تك تك تك تك لحظه هات.كه جونمي .كه نفس حياتمي.با تمام وجودم ميپرستمت....

************

شيرين شدي يعني قند ، اب نبات..اينقدر خوشگل حرف ميزني كه يه موقع عنقريب يه لقمه چربت كنيم و هلو هلو برو توگلو!دلم ميخواد ديگشنري   رو تا حدودي ثبت كنم كه يادم نره .. ولي نه چرا بايد يادم بره؟!خاطرات اين روزها رو با تمام وجود ميبلعم تا گوشت بشه به تنم منم كه قصد رژيم ندارم!!!!

تمام اعضای صورتت رو بلدی میگم پا بده پاهاتو میاری بالا,میگم دست بده بهم دست میدی,تمام اعضای صورتت , دهان کوچولوت و بینی و چشمهات و گوش و موهاتو بهم نشون میدی....

 

منو ماماا صدا ميزني كه غرق لذت ميشم و دلم جوري غنج ميره كه احساس ميكنم الانه از هوش برم!!

با بابايي كه دنيايي داري عشقولانه ،پسرانه پدرانه!! يعني كشته مرده ي اين دل و قلوه دادنهاي شما دوتام!!چون من بابایی رو حمید صدا میکنم هم شما هم  میگی: حبی

به مامان عزت میگی ایشت
به با با علی میگی ایییییی
و همچنین دیکشنری لغات نیکان جون:

اولاً كه دامنه لغاتت خيلي گستره شده و خدارو هزار بار شكر هر روز كلي ذوق زده امون ميكنی..
 

 آب

 آبهههه

  سلام

 سس

 پلو

 پوو

 خاموش

 خاوو

 باتری

 باتی

 شلوار

 شبا

 کفش

 کبشی

 گلی

 گهیی

 ماست

 باسی

دست 

 دسی

 پارسا

 پاشا

 کاپشن

کاشن

خداوندگار من پسرم رو از هر چيز بد و ناخوب به تو ميسپارم ..مراقبش باش.لطفا .ممنونم .


اینها هم جند نمونه از عکسهای 21 ماهگیت............

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامانیه آرتین
5 اسفند 91 14:25
سلام عسلم.21 ماهگیت مبارک باشه خاله

ایشاا...121 ساله بشی

یه مدت نبودی دلم برات یه ذره شده بود

آرتین کوچولوی منم مریظ شده تب داره...


واي عزيزم بدي نرسه به اميد سلامتي كامل آرتين جان .ممنون كه بهمون سر زديد.
مامان محمدرهام جون
12 اسفند 91 23:05
ماه پسر مبارک ومبارک ان شالله مبارکت باد،ان شالله توی لباس دامادی ببینمت نازنین


سلام به خاله با محبتم
ممنون که بهم سر میزنید و با پیام های محبت آمیزتان من رو شاد میکنید
به امید روزی که خودم بتونم به محمد رهام گل پیام بدم ..میبوسمتون