نیکاننیکان، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 28 روز سن داره

خاطرات نیکان از مردان نیک روزگار

22 ماهگی آقای کوچک

1391/12/18 2:51
نویسنده : مامان مریم
549 بازدید
اشتراک گذاری
بیست و دو ماهگی آقای کوچک مبارک  !

امروز ، 22 ماهه شدی .
چیزی نمانده تا تولد دو سالگی ات .
چیزی نمانده تا بهار آمدنت ...

بهار که جای خود ، تو همین زمستان را هم ، بهار کرده ای .
همین که باشی ، بهار هم هست .
دیگر چه رسد به اینکه حرف بزنی ، راه بروی ، بخواهی ، بدوی !

اصــــــــلا" بهار ، یعنی تو ...

 مبارک باشه 22 ماهه شدنت , زیبای من .

دوستت دارم ، قــدر مهربانیِ خدا ...

نمیدونم تا کی هیجدهم هر ماه ، دلم بلرزه و شیرینی همون روز تولدت رو داشته باشه !

 

شاید سالهای دور آینده ، فقط ماه اردیبهشت ، روز هجدهم این احساس رو پیدا کنم و خاطره هام نو بشه !

 

ولی هنوز واسم خیلی تازه ای ، خیلی کوچیک تر از اون هستی که بشه از این دلخوشی ها فاصله گرفت

 

هنوز توی بغلم جا میشی ، روی همون بالشت کوچولوی  همیشه همراه !

هنوز عطر زیر گردنت منو میبره به اون روزهای اول مادری !

هنوز مثل همون اول ، عاشق خنده های پستونکیت هستم !

هنوز تو کمدت بسته های پوشک چیده میشه !

هنوز تو فروشگاه کنار قفسه شیر خشک و پوشک مکث میکنم !

هنوز شب هام سرشاره از چرت زدن های نهایت نیم ساعته !

هنوز خونه پر از اسباب بازی های کوچیک و رنگیه !

هنوز لابه لای اون مرواریدهای کوچولوت لثه صورتی رنگت پیداست !

هنوز چین و چروک های عمیق کف دستت نشون میده مشتت رو برای روزگار باز نکردی!

هنوز مامان و بابا روزی ده بار کف پاهات رو میبوسند به صورتشون میمالند !

هنوز همون مسافر کوجیک ما هستی !

تا اینهمه هنوز هست ، دلخوشی های من هم  هنوز پابرجاست و ماهگردهای عمرت به یادموندنی !

پس میشه هنوز سرمست بود و از روزگار گله نکرد !

 

خدایا ، همون قرار همیشگی ، همون راز سر به مهر ، فقط خودت میدونی و خودم ! 

 

نیکان من ! باشد که تقویم زندگی ات را آهسته برگ زنم  در این هیاهوی پرشتاب !


 

 

همه وجودم ؛

آرزو ميكنم  هيچ گاه از شب نترسي ، اسير آزاديهاي سرمازده نباشي، دروغ را به پاي محكم حقيقت نبندي ،وزن اخلاصت بيشتر از حجم فشرده ي ابرها باشد ،وتا روزي كه طنين تنفس گياه بودن را به گوش ريشه هاي عشق برساني مادرانه عاشقانه كنار احساساست هستم و خواهم بود با تو تا جاني در بدن دارم .

نغمه اي ساز كن و آبي تر از اين كن دنيا را و زندگي را در آبي ترين گوشه ي آسمان بنويس .

بي نهايت دوستت داريم.... بي نهايت ...بي نهايت ....بي نهايت....

گاهی اوقات کوچکترین چیزها، بیشترِ فضای قلب شما را تسخیر می کنند...

 

الهی فدای اون دستهای کوچولوت بشم عشق مامان که کپی باباییه

 

قدمهایت همیشه استوار ..........

 

 

سیاهی دو چشمانت مرا کشت                    درازی دو زلفانت مرا کشت

             به قتلم حاجت تیر و کمان نیست                   خم ابرو و مژگانت مرا کشت

     لبخند کودکان........لبخند زندگی‏ست......بر چهره جهان......گفتم خدای خوب......

هرگز تو خنده را......از کودکان مگیر...............لبخند کودکان.......لبخند غنچه‏هاست.

                                                              

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامانیه آرتین
19 اسفند 91 14:00
عزیزم خیلی قشنگ مینویسی همیشه از نوشته هات لذت میبرم نیکان عزیزم خیلی دوست دارم. 22 ماهگیت مبارک باشه عسلم
مامان نیکان
19 اسفند 91 21:45
ممنون مامان آرتین نازنین نظر لطفتونه.از اینکه بهم سر میزنید خوشحالم
مامان محمدرهام جون
24 اسفند 91 10:26
22ماهگیت مبارک عروسکم ان شالله 220ساله شی وهمیشه مثل عکسهای خوشگلت لبت خندون ودلت شاد باشه
مامانیه آرتین
29 اسفند 91 11:35
بهار یک نقطه دارد نقطه آغاز بهار زندگیتان بی انتها باد سال نو مبارک
مامانی فری
30 اسفند 91 9:07
برآمد باد صبح و بوی نوروز به کام دوستان و بخت پیروز مبارک بادت این سال وهمه سال مبارک بادت این روز و همه روز سال خوبی رو براتوون آرزو داریم ♥
دخملی شکلک
30 فروردین 92 0:53
سلام عزیزم میشه بفرمایید قیمت قالب خوشگلتون چقد شده

؟؟؟؟؟؟؟////



سلام قیمت قالب 5000تومن شده و توسط این سایت طراحی شده:
http://gogoli-temp.blogfa.com/