نیکاننیکان، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 27 روز سن داره

خاطرات نیکان از مردان نیک روزگار

4 ماهگی

1390/6/19 13:11
نویسنده : مامان مریم
360 بازدید
اشتراک گذاری
 
بارالها،

به خواب کودکم آرامش،

به بيداری اش عافيت،

به عشق اش ثبات،

به مهرش تداوم،

وبه عمرش بركت جاودان عطا كن،

شكرانه اش بامن.

هستی ام ارزانی یک لبخندت نیکان عزیزم ،

بخند نازنینم از ابتدای بودن تا بینهایت

 پسر گلم  ماهگیت مبارک

بالاخره نیکان با ورود به ۴ ماهگی اولین غلتش رو زد اونم با کمک از رو تختی بالاخره دستش رو به یه جایی

 گیر داد و چرخید این چند وقته خیلی داشت سعی میکرد هی تا نصفه میرفت و برمیگشت ...مبارکت باشه

فندوقم. تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيدتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيدتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

.صبح ها هم که ماشالله انقدر سحرخیزی که باآغو آغو

 گفتن و خنده هات که مارو بیدار میکنه.www.smilehaa.org

  عزیزم شما دقیقا در تاریخ 8may 2011 به دنیا آمدید. 

 

تقویم

تو با منی و من تنها نیستم ، در قلب منی و من به عشق تو زنده هستم،
 تو همنفسم هستی و نفسهایم عطر تو را میدهد
توهمسفرم هستی و جاده زندگی رسم عاشقی را به من یاد میدهد.
تو مال منی و من مال توهستم باران منی و من دریای تو هستم
.

4ماهه

سوار بر کالسکه,آماده برای ددر رفتن....چه ذوقی میکنه کلوچه مامانی

کالسکه

خنده

عزیزم اینجا هم به تازگی دمر شده بودی.

دمر

اولین دمر

ملوس

 خدایا بازهم ممنونم و شاکر بخاطر تمام چیزهایی که به من دادی یا ندادی و

از همه مهمتر فرزندی که زندگی من رو تغییر داد بخاطر نیکانم ممنونم

خدایا دوست دارم و باز هم شکرگذارتم .

 

 

 

    شکلکهای جالب و متنوع آروین

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

عروسک خانوم
14 آذر 91 14:09
ناااااااازی چه گوگولی مگولیه